عشق من و امین عشق من و امین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
ازدواج من و امین ازدواج من و امین ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
مرجان مرجان ، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
امین امین ، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
نلیننلین، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

زندگی روزمره من

سلام و آشنایی

1395/7/17 17:09
نویسنده : مرجی جون
180 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...آرام هنوز نمیدونم تو این وبلاگ برای کی میخوام بنویسم... شاید بیشتر برای دل خودم!!!

 

این روزا دارم سعی میکنم رو روابطم با امین و خانواده ش کار کنم، خیلی حساس شده... و دارم به بچه و بارداری فکر میکنم (البته از امروز صبح)راضی

البته بین خودم و امین هم یه کم مشکل پیش اومده که باید حل و فصل شه... که ایشالا با یه کم تلاش حل میشه.

من شاغلم از 8 صبح تا 5 بعد از ظهر و با امین همکاریم!!! و این یکی از بزرگترین مشکلاتمونه!!! زیاد با هم بودن...

کار ، اونم این همه اصلا خوب نیست... هیچ وقت نمیتونم کدبانوگری کنم... همیشه خسته و بی حوصله م و سرسری کارارو انجام میدم... این مسائل در حال حاضضر آزارم میده و کیست آندومتریوز!!!! که البته مطمئن نیستم که آندومتریوز باشه.... برا همین میخوام قبل از وخیم شدن قضیه اقدام به بارداری کنم... البته امین اصلا دلش نمیخواد.

مجبورم یواشکی اقدام کنم، البته خودم هم 3 - 4 ماه کار دارم...

برای امروز کافیه ، میخوام برم خوووووونه... نه راستی باید منتظر بمونم منتظر که امین بیاد و با هم بریم آخرین قسط اون واممون رو بدیم... که 2 ماه دیگه دوباره وام بگیریم ایشالا...

 

تا بعد بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)