عشق من و امین عشق من و امین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ازدواج من و امین ازدواج من و امین ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
مرجان مرجان ، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
امین امین ، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
نلیننلین، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

زندگی روزمره من

استقرار در منزل جدید

1396/3/16 14:37
نویسنده : مرجی جون
206 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به عزیزان دلی که مطالبم رو میخونن.... اثاث کشی پیرمون کرد واقعا سخت بووود موهام سفید شده.... نازک نارنجی نیستم ولی سخت بود واقعا.... صبح تا شب سرکار باشی شب تازه بری خونه تو 2 ساعت مگه چی کار میشه کرد........

یک ماه طول کشید تا مستقر شدیم... اینجا دو خوابه س و خیلی بزرگ و خوبه... جون میده واسه نی نی... ولی احساس میکنم بدنم اصلا آمادگی و توانایی بچه دار شدن نداره... خیلی ضعیف شدم... زود مریض میشم... 

البته فک کنم باید اول یه چکاپ بدم ببینم اوضاع احوالم چطوره... راستی نمیدونم با فتق باید چی کار کنم...؟ حتما باید درمان شه اول؟ جراحی.... وااااااااااااای

چقد کار دارم... تازه حسابای 95 هم کلی عقبه.... اوخ اوخ... برم که کلی کار دارم... فعلا بای بای

پسندها (5)

نظرات (1)

❤فاطمه جون❤
13 تیر 96 14:40
سلام عزیزم به وبم سر بزن ممنون