عشق من و امین عشق من و امین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
ازدواج من و امین ازدواج من و امین ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
مرجان مرجان ، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
امین امین ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
نلیننلین، تا این لحظه: 5 سال و 19 روز سن داره

زندگی روزمره من

خدایا بهم توان بده....

1396/4/11 13:57
نویسنده : مرجی جون
304 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....

اول از همه عید (فطر) همه مبارک و نماز روزه هاتون قبول... این روزا روزای سختیه.... کارم تو شرکت خیلی خیلی خیلی زیاده در حالی که دور و بریام خیلی ریلکس مفت میچرخن و این خیلی حرصم میده... از طرفی کار خونه خسته م میکنه.... بپز بشور جمع کن..... 

کم آوردم.... دلم میخواد دیگه بیرون کار نکنم... ولی نمیشه... اجاره خونه.... قسط.... چک.... زندگی چقد خرج داره و من هیچی ندارم.... تمام این سالهایی که کار کردم........... هیچی برام نمیمونه.... هرماه همه ش میره... 

البته میدونم همه همینن... دور و برمو که نیگا میکنم همه همین وضعیتو دارن.... امروز از صبح میخواستم به امین غر بزنم... بگم دیگه نمیخوام کار کنم... ولی دلم نمیاد... نمیتونه یه نفری از پس خرج خونه بربیاد... 

تنها راهش همینه که از خدا بخوام بهم توان بده.... توان کار کردن.... بهم سلامتی بده... که بتونم.... خدایا کمکم کن.....😘😘😘

پسندها (7)

نظرات (1)

maman faribamaman fariba
13 شهریور 97 2:26
این سختیا رو همه دارن مخصوصا بااین همه گرونی و....
خدا بزرگه محبت
قوی باش... 
مرجی جون
پاسخ
ممنون دوست مهربووونگل