عشق من و امین عشق من و امین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 3 روز سن داره
ازدواج من و امین ازدواج من و امین ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره
مرجان مرجان ، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 12 روز سن داره
امین امین ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
نلیننلین، تا این لحظه: 5 سال و 18 روز سن داره

زندگی روزمره من

خانواده شوهر

1396/5/17 14:15
نویسنده : مرجی جون
284 بازدید
اشتراک گذاری
سلام کلی تایپ کردم همه ش پرید....
کی میخواد دوباره اون همه تایپ کنه
خلاصه ش میکنم یه خواهر شوهر بی ادب و پرتوقع دارم که یه شوهر گستاخ و بی ادب تر از خودش داره
چندین چند بار اینا باعث ناراحتی و عصبانیت من شدن که به روی خودم نیاوردم... مهم نیست ...
تا این بار آخر که شوهر گستاخش جواب سلاممو نداد.... منم فرداش به شوهرم گفتم منم همچین علاقه ای به رفت و آمد با اینا و دیدنشون ندارم که حالا این جواب سلام منو نمیده.... شوهرمم قاطی کرد و زنگ زد و داد و بیداد راه انداخت....
چند روز پیش تولد همین خواهر پرتوقع بود که ظاهرا به شوهر من زنگ میزنن میگن زنگ بزن تولدشو تبریک بگو که کدورتا از بین بره... همسر بنده هم این کارو نمیکنه......
اینم بگم خواهر شوهر من فقط دم به ساعت چترشو خونه ما باز میکنه.... تا حالا یک بار محض احوال پرسی تبریک سال نو تبریک عید یا هر چیز دیگه به ما زنگ نزده و از جفتمون هم کوچیکتره....
خلاصه دو روز بعد مادر شوهرم زنگ زد به من عصبانی و داد و بیداد و فحش!!!!! که چرا زنگ نزدین و تو میخوای اینارو از هم جدا کنی و فلان و بیسار....
این وسط به مامانم هم توهین کرد....

اون روز که شوهرم ازم حمایت کرد و زنگ زد باهاشون دعوا کرد... منم فقط به خاطر زندگیم جواب ندادم... وگرنه تا صبح براش داشتم... انقد ازشون بی حرمتی و زیر قول زدن و دروغ و دونگ دیدم و شنیدم که کلی براشون داشتم ولی فقط قطع کردم

حالا الان شوهرم کلید کرده کوتاه بیا... تمومش کن...... بهش میگم اگه انقد زود کوتاه بیام 4 روز دیگه به خودش اجازه میده بدتر از این بارم کنه.....
نمیدونم باید چی کار کنم و در حال حاضر با خانواده شوهرم قطع ارتباط کردم.....
به نظرتون چه کنم؟؟؟؟
پسندها (1)

نظرات (1)

maman faribamaman fariba
13 شهریور 97 2:25
درکل نمیشه که قطع رابطه کرد ولی باهاشون سرسنگین باش خخخخیلی معمولی برخورد کن از این ببعد