عشق من و امین عشق من و امین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره
ازدواج من و امین ازدواج من و امین ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره
مرجان مرجان ، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره
امین امین ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
نلیننلین، تا این لحظه: 5 سال و 13 روز سن داره

زندگی روزمره من

بدون عنوان

1396/5/23 15:18
نویسنده : مرجی جون
276 بازدید
اشتراک گذاری
امروز روز عجیبیه برام.... 30 سالم تموم شد.... و وارد دهه جدیدی شدم....

دلم میخواد کلی بگم و بنویسم ولی انقد مشغله دارم که نمیتونم افکارمو متمرکز کنم... به 10 سال پیش فکر میکنم... 23 مرداد 86... و هیچی یادم نمیاد!!!!

چرا؟ چرا یادم نیست... یعنی 20 سالگی برام انقد بی اهمیت بوده؟ یا شاید تو اون سن وسال انقد سرخوش بودم که.... مطمئنا با بچه های دانشگاه بودم... و احتمالا.... یادم اومد... آره... 23 مرداد خونه بودم چون فرداش عروسی پسرعموم بود و چند روز بعدش با دوستام لیلا و فرزانه و راضیه و آرزو رفتیم دربند... یادم نیست هدیه چی گرفتم.... ولی کلی خندیدیم و رقصیدیم و خوش گذروندیم....

چقد دلم اون روزای بی دغدغه رو میخواد..........

از خدا میخوام این سالی که شروع کردم بهتر از سالهای قبل باشه.... خدایا کمک کن دهه 30 بهتر از 20 باشه .....
ضمنا من 18 ساله ام با 12 سال تجربه
پسندها (5)

نظرات (1)

فروشگاه دایانا
23 مرداد 96 17:48