عشق من و امین عشق من و امین ، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره
ازدواج من و امین ازدواج من و امین ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره
مرجان مرجان ، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 13 روز سن داره
امین امین ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره
نلیننلین، تا این لحظه: 5 سال و 19 روز سن داره

زندگی روزمره من

عشق من و امین.....

1395/7/19 10:48
نویسنده : مرجی جون
174 بازدید
اشتراک گذاری

سلام....   این عنوان داره منو روانی میکنه.... گاهی فکر میکنم اصلا عشقی مونده؟؟؟؟ اگه مونده هم مسلما خیلی خیلی کم شده... نمیدونم همه مردا اینجورین یا فقط شوهر من... حرف گوش نکن..... کثیف.... شکموو....  پر ادعا... عصبی.........

بدتر از همه قهرقهروووو و لوس!!!

احساس خستگی تنها احساس این روزای منه.... احساس تنهایی... بی حوصلگی و وقتی میبینم اون عین خیالش نیست و بگو بخندش به راهه بیشتر اذیت میشم... بیشتر دلم میگیره و احساس تنهایی میکنم...

تنها چیزی که این روزا همیشه و همه جا همراهمه حس تنفره و سر درد.... سر دردای بدجووور و شدید... نمیدونم امین دوس داشتنو چه جوری معنی میکنه... ولی رفتارای اون با من ، برای من اصلا معنی دوس داشتن نداره...

نمیدونم... شاید این افکار و این روحیه عوارض نزدیک بودن پریودمه و شاید این عشق تموم شده.... پس با این وجود با این همه قهر و کشمکش تو زندگی ما شاید واقعا جایی برای اومدن یه بچه نباشه... شاید دووم این زندگی انقدری نباشه که بشه یه نفر رو بهش دعوت کرد... شاید هم دووم بیاره ولی جوی نیست که توش یه بچه سالم و سلامت رشد کنه...... میترسم... خیلی میترسم.............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Fatemeh
13 دی 96 2:54
سلام عزیزم امیدوارم خوب باشی با خوندن این متن شما ناراحت شدم ولی ناراحت نشو عزیز جان این مدت کم زندگی ارزش ناراحتی رو نداره گلم شاد باش و سرزنده همه مردا همینن بابا تو فقط خوش باش نبینم ناراحت بشیاااااا فدات
مرجی جون
پاسخ
سلام  عزیزم ممنونم از لطفت و انرژی مثبتتآرام