عشق من و امین عشق من و امین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 8 روز سن داره
ازدواج من و امین ازدواج من و امین ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره
مرجان مرجان ، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
امین امین ، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره
نلیننلین، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

زندگی روزمره من

بعد از 4 روز تعطیلی

1395/7/24 11:13
نویسنده : مرجی جون
188 بازدید
اشتراک گذاری

دوباره سلام....

دفعه قبل با چه حال بدی مطلب گذاشتم... شاید خیلی از کسایی که خوندن دیگه هیچ وقت این وبلاگو باز نکنن! به هر حال معذرت میخوام از کسانی که ناراحتشون کردم...بوس

امروز بهترم... از نظر روحی خوبم! و از نظر جسمی داغون... سر و کمر و گردنم به شدت درد میکنه و کلی خون از دست دادم!!! سه شنبه صبح رفتیم اوز و دیشب برگشتیم... اونجا هم حال خوبی نداشتم مخصوصا تا چهارشنبه عصر... ولی خداروشکر بعدش خوب شدم... نمیدونم چرا انقد اعصابم ضعیف شده...

از امروز یه سری تصمیمات جدید گرفتم ... اولیش اینکه مثبت اندیش باشم... دومیش اینکه به امین کمتر گیر بدم!!!! و سومیش اینکه دعا کنم کار امین درست شه و زودتر بره از اینجا.... خدا جونم کمکم کن که بتونم بغلمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)