عشق من و امین عشق من و امین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
ازدواج من و امین ازدواج من و امین ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
مرجان مرجان ، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
امین امین ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
نلیننلین، تا این لحظه: 5 سال و 14 روز سن داره

زندگی روزمره من

اولین روز آبان

1395/8/1 17:15
نویسنده : مرجی جون
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام...

امروز دوباره اومدم تا بنویسم... روزای شلوغی بود... کار و چهلم بابابزرگ و سال مامان لیلا..... هنوز با مقوله فوتشون کنار نیومدم... گاهی تصور نبودنشون منو تا قعر غم فرو میبره.... 

از خدا براشون آرامش روح میخوام . مطمئنم که در آرامش کامل هستن و جاشون خوبه خوبه... آخه اونا انقد مهربون بودن که فقط خود خدا میدوووونه.....

خودمون هم بد نیستیم... اوضاع زندگی گوش شیطون کر بهتره... قرار شد امسال هم تو این خونه بمونیم... تا قبل عید باید دندونامو درست کنم که ایشالا بعدا برای بارداری به مشکل نخورم... یه چکاپ هم باید برم... آزمایش و معاینه و همه چیزای لازم دیگه... 

مامان و بابای امین هم برا چهلم اومده بودن... شب اومدن خونه ما و صبح جمعه رفتن... 

پنجشنبه شب خونه عمو امیر دعوتیم ، شاید هم جمعه بگم مامان اینا بیان خونه مون... البته شاید... بازم سر درد... هوا خیلی کثیفه ، امروز اول آبانه ولی دریغ از یه قطره باروون... دلم خیلی بارون میخواد... منم که سریع سردرد میگیرم ، باید بارون بیاد و بشوره این شهرو.... 

اگه کار امین درست شه و بره سر کارش خیلی خوب میشه خیالم راحت میشه اون وقت برای نی نی دار شدن آرامش بیشتری پیدا میکنم...

سرم درد میکنه... فعلا باید برمبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)