عشق من و امین عشق من و امین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره
ازدواج من و امین ازدواج من و امین ، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 14 روز سن داره
مرجان مرجان ، تا این لحظه: 36 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره
امین امین ، تا این لحظه: 38 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
نلیننلین، تا این لحظه: 5 سال و 14 روز سن داره

زندگی روزمره من

سال 96

1396/1/27 14:52
نویسنده : مرجی جون
184 بازدید
اشتراک گذاری

سلام... بعد از مدتها...

سال نو مبارک... خدایا امسالمون بهتر از پارسال و بهتر از همه ی سالهامون باشه... به شدت دنبال خونه میگردیم... میخوایم جا به جا شیم... این خونه دیگه داره خیلی اذیت میکنه... مثلا همین دیشب شام ماکارونی داشتیم و ظرفا به شدت چرب بود...ولی موتورخونه خاموش شده بود و آب سرد بود.

مامان اینا شب عید یهو تصمیم گرفتن خونه رو بنایی کنن... کل اسفند به جز پنجشنبه جمعه ها شبا پیش ما بودن... تو همون روزا هم حس کردیم خونه خیلی کوچیکه هم فشار آب و سرد و گرم شدن شوفاژ و آب پدرمونو درآورد و خلاصه با صاحب خونه صحبت کردیم زودتر از موعد بلند شیم که خدارو شکر قبول کرد....

الانم هر شب دنبال خونه ایم و برا خونه مون مشتری میاد...!!! اصلا یه وضعی...

راستی عید هم خوب بود و خوش گذشت... سوم رفتیم ساری بعد رفتیم رامسر از اونجا هم چمخاله.... بعد هم برگشتیم تهران... روز و شبای خوبی بود...

بعد برگشتنمون هم یکی دوز مینا اینجا بود

 

راستییییییییی...... رفتیم عکاسی... 23 فروردین در یک هوای بارانی و سرد در جاجرووود توسط آقای حس!!! بالاخره شاید ما هم آلبوم دار شدیم... بگووووو ایشالا.....

فک کنم دیگه همه چی رو گفتم...

تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــعـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

پسندها (1)

نظرات (0)