عشق من و امین عشق من و امین ، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره
ازدواج من و امین ازدواج من و امین ، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 24 روز سن داره
مرجان مرجان ، تا این لحظه: 36 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره
امین امین ، تا این لحظه: 38 سال و 6 ماه و 14 روز سن داره
نلیننلین، تا این لحظه: 4 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

زندگی روزمره من

منزل جدید - البته اجاره ای -

1396/2/18 14:29
نویسنده : مرجی جون
234 بازدید
اشتراک گذاری

سلام..... وقت همگی بخیر و خوشی...

بالاخره جمعه 15 اردیبهشت اثاث بردیم به خونه جدید... ولی هنز توش مستقر نشدیم و پیش مامان ایناییم شبا... خونه نیاز به تمیز شدن داره... ما هم که از صبح تا شب سرکار...

ولی دیگه فک کنم از فردا بتونیم تو خونه مستقر شیم... اگه امشب آشپزخونه ردیف شه دگه راهی نیست تا استقرار... وقتی بمونیم تو خونه خب مسلما کارا سریعتر پیش میره ایشالا...

خونه خوبی به نظر میرسه بزرگه موقعیتش هم خوبه... تازه با خاله مریم هم همسایه شدیم

امیدوارم اوضاع زندگیمون بهتر شه...

پسندها (6)

نظرات (0)